« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Oglasna ploča
Podsjećamo roditelje da su od jučer, 22.2. započele prijave za redovan upis u 1. razred OŠ. Prijave traju do 31. 3. 2024.
1. 2. 2024. započele su prijave djece s teškoćama za upis u 1. razred i traju do 31. 3. 2024.
NAJAVA
Od 15. do 19. travnja u našoj će se školi odvijati radionice za učenike u sklopu manifestacije "Otočni šušur" sa ciljem promoviranja tehničkih aktivnosti i vještina među djecom i mladima. Radionice provodi Zajednica tehničke kulture Primorsko-goranske županije u suradnji s našom školoma, a program se provodi pod pokroviteljstvom PGŽ-a i Grada Raba.
Virtualni međuškolski projekt iz katoličkog vjeronauka „upoznaj se(be)“
Potaknuti idejom da izazovnom vremenskom trenutku za poučavanje na daljinu odgovorimo na konstruktivan način odlučili smo sagledati pozitivne aspekte učenja na daljinu i iskoristiti ih. Kao plod tog promišljanja, na tragu uputa koje je svojevremeno izdala i ministrica znanosti i obrazovanja, nastao je ovaj naš projekt.
Projekt je nastao slučajnim „virtualnim“ susretom dvoje vjeroučitelja: s. Radmile Ilinović i našeg vjeroučitelja Antonia Šarina. Kako je razvijanje ideje oko osmišljavanja projekta napredovalo rasla je i želja: ponuditi učenicima novi i suvremeniji, a za osobni razvitak konstruktivniji oblik učenja.
Cilj projekta je povezati parove dviju škola (OŠ Rapska iz Zagreba i OŠ Ivana Rabljanina Rab) kako bi učenicima omogućili razvijanje kompetencija suradničkog učenja. U sklopu međupredmetnih tema naglašena je potreba da učenici upoznaju jedni druge i sami sebe (samospoznaja), uče se razlikovati bitno od nebitnog, te razvijaju prezentacijske sposobnosti. Sve to saželi smo u četiri faze (tjedna) projekta u kojima će učenici, ostvarujući međusobnu suradnju virtualnim putem, razmjenjivati ideje, iskustva i mišljenja. Kroz cijelo vrijeme odvijanja projektnih aktivnosti vjeroučitelji prate rad učeničkih timova i usmjeravaju/vrednuju njihove rezultate kroz povratne informacije.
U kontekstu predviđenih nastavnih cjelina mentorski pristup pruža ujedno i ostvarenje jednog od postavljenih ishoda a to je usvajanje i uočavanje važnosti suradnje (u odnosu prema učitelju), kao i suradničko učenje koje predstavlja konkretno življenje ideale slobode i odgovornosti (među učenicima).
Nadamo se kako će ovaj projekt dviju „rapskih“ škola biti dobar uvod u nastavak suradnje kroz nastojanje da se u okviru kurikuluma katoličkog vjeronauka učenicima pomogne usvojiti kršćanske vrijednosti, koje su temelj svakog demokratski razvijenog društva.
Pilot projekt u svrhu unaprjeđenja oralnog zdravlja djece:
Obavijest za roditelje
Obavijest za učenike
Uplate za klima uređaje na:
IBAN HR2524020061100109073
Model - Poziv na broj: 00 65268
Opis: Za klime u RN MŠ
PUČKO OTVORENO
PROJEKT RAČUNALNE E-EDUKACIJE SA SLOBODNIM PRISTUPOM
DEBRA - društvo oboljelih od bulozne epidermolize